הטמעת מערכות CRM

חברת H.G.C מאמינה שכל ארגון צריך מערכת ניהול לקוחות(CRM) כזו או אחרת. הטמעת מערכת CRM הינה הכרחית לכל ארגון שמעוניין להגדיל את כמות הלקוחות שלו ולשפר את מערך קשרי הלקוחות בארגון.
אנו בחברת H.G.C מעניקים לקהל לקוחותינו ליווי מלא בהטמעת מערכת CRM החל משלב כניסת הלקוח כמתעניין למערכת ועד למתן שירות שוטף כחלק מקשרי הלקוחות של הארגון.

חברת HGC תסייע לכם במגוון שלבים בהטמעת המערכת כגון:

1. אפיון –  שלב זה הוא החשוב ביותר בתהליך הטמעת מערכת CRM בניהול לקוחות וניהול מכירות. האפיון כולל הגעה פיזית למשרדי הלקוח, תיעוד דרכי פעולה הקיימים בארגון, גיבוש פתרונות וזיהוי פערים שיסייעו לארגון לנהל את המכירות שלו או את קשרי הלקוחות בצורה המיטבית.

2. הכנת לוחות זמנים  – בכל פרויקט, חברת HGC מגישה ללקוחותיה לוחות זמנים מוגדרים מראש לצורך מעקב ושקיפות אחר ההתקדמות של הפרויקט, מראשית התהליך ועד סופו.
* חברת HGC מבצעת את הטמעת המערכת על בסיס שבועי במשרדי הלקוח בלבד.

3. יישום והטעמת מערכת CRM – לאחר שלב האפיון והכנת לוחות זמנים מוגדרים ללקוח, חברת HGC מתחילה בתהליך ההטעמה של מערכת CRM ומלווה את הלקוח באופן ישיר במשרדי הלקוח לפחות פעמיים בשבוע לצורך הבנה מלאה של התהליך והצלחתו המירבית.

4. פיקוח בקרה – לאחר סיום התהליך חברת HGC מעניקה ללקוח מעטפת מלאה של תמיכה שוטפת בניהול המערכת ושיפור תהליך העבודה בארגון ומציעה מגוון מוצרים משלימים לצורך קליטת המערכת בצורה המיטבית ביותר עבור הארגון ועובדיו.

חשוב לדעת – הטמעת מערכת CRM אינה הליך פשוט עבור הארגון ויש חשיבות לניסיון והמקצועיות של הגורם המבצע את תהליך הטמעת ה-CRM.

לכן חברת HGC דוגלת בכך שמערכת CRM צריכה להיות מערכת שמתאימה לארגון וצרכיו כך שתוכל לעזור לארגון להגדיל את המכירות ולנהל קשרי לקוחות טובים יותר.

מה אנחנו יודעים לעשות?

  • התאמת מערכת CRM עבור הארגון - ליווי מלא החל משלב הבנת הצרכים של הארגון ועד לשלב הרכישה של המערכת.
  • אפיון והטמעת מערכת CRM - אפיון מקיף של צרכי הארגון ומתן פתרונות לצורך הטמעה נכונה של המערכת.
  • כתיבת מדריך למשתמש ונהלי חברה - מדריך משתמש יעודי עבור הארגון שיסייע להדריך עובדים חדשים ולחדד נהלים
  • התמשקויות ואינטגרציות למערכת חיצוניות(API) - חיבור ל- FACEBOOK, טפסי אלמנטור, זאפייר(zapier) ועוד
  • למאמר בנושא CRM לחצו - >>> CRM