הטמעת מערכות CRM

חברת H.G.C תסייע לכם במגוון שלבים בהטמעת המערכת כגון:

1. אפיון –  שלב זה הוא החשוב ביותר בתהליך הטמעת מערכת CRM בניהול לקוחות וניהול מכירות. האפיון כולל הגעה פיזית למשרדי הלקוח, תיעוד דרכי פעולה הקיימות בארגון, גיבוש פתרונות וזיהוי פערים שיסייעו לארגון לנהל את המכירות שלו או את קשרי הלקוחות בצורה המיטבית.

2. הכנת לוחות זמנים  – בכל פרויקט, חברת HGC מגישה ללקוחותיה לוחות זמנים מוגדרים מראש לצורך מעקב ושקיפות אחר ההתקדמות של הפרויקט, מראשית התהליך ועד סופו.
* חברת HGC מבצעת את הטמעת המערכת על בסיס שבועי במשרדי הלקוח בלבד.

3. יישום והטעמת מערכת CRM – לאחר שלב האפיון והכנת לוחות זמנים מוגדרים ללקוח, חברת HGC מתחילה בתהליך ההטעמה של מערכת CRM ומלווה את הלקוח באופן ישיר במשרדי הלקוח לפחות פעמיים בשבוע לצורך הבנה מלאה של התהליך והצלחתו המירבית.

4. פיקוח בקרה – לאחר סיום התהליך חברת HGC מעניקה ללקוח מעטפת מלאה של תמיכה שוטפת בניהול המערכת ושיפור תהליך העבודה בארגון ומציעה מגוון מוצרים משלימים לצורך קליטת המערכת בצורה המיטבית ביותר עבור הארגון ועובדיו.

חשוב לדעת – הטמעת מערכת CRM אינה הליך פשוט עבור הארגון ויש חשיבות לניסיון והמקצועיות של הגורם המבצע את תהליך הטמעת ה-CRM.

לכן חברת HGC דוגלת בכך שמערכת CRM צריכה להיות מערכת שמתאימה לארגון וצרכיו כך שתוכל לעזור לארגון להגדיל את המכירות ולנהל קשרי לקוחות טובים יותר.

מה אנחנו יודעים לעשות?