מצוינות עסקית והקשר שלה ל-NLP

להיות מנהל זה בהחלט מאתגר, מעבר ליכולות המקצועיות, המנהלים נדרשים לפתח יכולות נוספות כמו ניהול כח אדם, תקשורת בין אישית, גמישות, מנהיגות, קבלת החלטות תחת לחץ ועוד. זה לא סוד שהמנהל רבים נותנים את הטון בארגון, והמחקרים אומרים שהמוטיבציה של העובדים תלויה בו. כמו שאנו יודעים- אנחנו לא יכולים לשנות את האחר, אלא רק את עצמינו, ורק על ידי השינוי שלנו נשפיע על האחר.

בדיוק כאן שיטת ה-NLP נכנסת לתמונה! בראשיתה, השיטה הזאת הוגדרה ככלי לחקר המצוינות וחקרה התנהגויות של אנשים שהשיגו תוצאות פורצות דרך, במגוון תחומים. כיום יותר ויותר ארגונים בארץ ובעולם משלבים את טכניקות ה-NLP בשגרת העבודה שלהם, החל מאימון מנהלים ובכירים ועד לאימוני עובדים בקבוצות.

אז למה זה כל כך מצליח?

ה-NLP נותן מעטפת שלמה, החל משלב הגדרת מטרות ויעדים ועד לבניית אסטרטגיה עסקית ברורה. בעזרת שיטת ה-NLP תוכלו לשפר את יכולת תכנון הזמן, כוונון מוח והתודעה להצלחה. שנשמע טוב מכדי להיות אמיתי? דווקא לא!

מנהלים רבים שעברו אימון ממוקד, דיווחו כי השיגו תוצאות הרבה יותר טובות לאחר האימון והצליחו להשיג מגוון רחב של כלים שתרמו להם במספר פרמטרים כגון:

  • חיזוק המוטיבציה הפנימית והארגונית
  • הנעה לפעולה של עובדים בפרויקטים חוצי ארגון
  • למידה מטעויות וכישלונות עבר.
  • חיזוק החוסן הנפשי.
  • שיפור מיומנויות תקשורת
  • חיבור למשאבים פנימיים ועוצמה אישית

החלטנו לשאול את ילנה מקושקין מטפלת מוסמכת בשיטת NLP ויועצת חיצונית של חברת H.G.C מה דעתה בנושא?: "זה לא סוד שהכל מתחיל ונגמר בראש, לכן כאשר מדובר בשאיפה למצוינות עלינו כמנהלים קודם כל לחתור לתהליך אישי, ברגע שמכוונים את המוח ואת התודעה להצלחה פשוט מצליחים!"

יועצת חיצונית HGC - ילנה מקושקין

ילנה מה הביא אותך להתמחות דווקא בשיטת NLP? "הרומן שלי עם ה-NLP התחיל דווקא בהקשר העסקי, במטרה להוסיף עוד כלים לעולם הניהול והשיווק. כבר במהלך הלימודים, מיד הבנתי עד כמה הכלים הללו עוצמתיים ועד כמה הם הולכים להשפיע על כל התחומים בחיים שלי ולא רק בהקשר של העבודה."

כיצד ניתן לשלב NLP וניהול? " שילוב בין ניהול ל-NLP מלמד איך להציב מטרות בצורה נכונה ולצאת עם אסטרטגיה – זה סופר חשוב כי אנשים יודעים מה הם רוצים ולא תמיד יודעים איך."
כמו הרבה מנהלים גם גישת ה-NLP מתמקדת תמיד במטרה ולא בבעיה, ולכן תמיד נגדיר את המטרה בצורה "נכונה"- כלומר לחיוב ואפשרית להשגה. לסיום אומרת ילנה "אם הצלחתם לדמיין את זה – עשיתם את הצעד הראשון לכיוון השינוי!"

חשוב לציין, תוכנית פיתוח מנהלים שמכילה בתוכה מגוון רחב של שיטות כמו NLP, חשובה לא פחות מתוכנית פיתוח מנהלים שמכילה בתוכה רק כלים ארגונים מבלי להתייחס לתפישה של המנהל. לכן אנו בחברת H.G.C ממליצים לשלב בין התוכניות, בכך שיעניקו לארגונים כלים לפתח את החשיבה הניהולית ואת היכולות האישיות.

מעוניינים לקבל עוד פרטים? >>>> צרו איתנו קשר
לאתר של ילנה מקושקין >>>> לחצו כאן

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים