ייעוץ ופיתוח ארגוני

ארגון הוא אורגניזם חי לכל דבר – מושפע מהסביבה הדינאמית וצריך להסתגל אליה ואל השינויים התכופים. שירות הייעוץ הארגוני שמציעה חברת H.G.C ללקוחותיה מתייחס לסביבת המאקרו של הארגון, כמו גם שם דגש על סביבת המיקרו הפנים- ארגונית.
באמצעות אבחון מקיף ומעמיק, התאמה אישית ללקוח ושיתוף – צוות היועצים של H.G.C עוזרת ללקוח לשמור על היתרון התחרותי שלו במגרש הדינאמי בו הוא משחק. את תהליך הייעוץ הארגוני ניתן לדמות לשתיל שמכה את שורשיו באדמה – התהליך עתיד להיות ארוך ומעמיק, אך הוא יסודי ויביא למימוש פוטנציאל הצמיחה.

מבנה ארגוני והגדרות תפקיד

עובד טוב הוא עובד שטוב לו ומכאן כי הגדרות התפקיד והאופן שבו הוא בנוי מהוות מרכיב משמעותי במחזור חייו של העובד ושל הארגון בכלל. הגדרה נכונה של התפקיד יכולה להוביל לשימור עובדים והנעתם לעבר עבודה אפקטיבית ומועילה יותר ובכך להיטיב עם הארגון כולו.
מבנה ארגוני, התואם את צרכי הארגון והאופן שבו הוא עובד עתיד לעשות את ההבדל ולעזור לארגון לעלות לרמה הבאה בכל הקשור לפעילותו העסקית והאפקטיביות שלו. בסביבה הדינאמית שבו הארגון פועל, חשוב כי התשתית הארגונית והמבנה יהיו גמישים וסתגלניים לשינויים התכופים.

שינויים ארגוניים

שינויים ארגונים הם בלתי נמנעים, אך לרוב נתפסים בקרב העובדים כאתגר וקושי. מכאן כי האופן שבו מנוהל השינוי בארגון והדרך שבה הוא מועבר ברמה הארגונית הינו בעל משמעות ועתיד לעשות את ההבדל בין הטמעת השינוי לבין דחייתו ע"י הצוות והעובדים. באמצעות כלים חדשניים, מתודולוגיה וניסיון עבר ניתן ללוות ולהטמיע את השינוי הארגוני, תוך התמודדות עם ההתנגדויות הצפויות ותוך בחינת התרחישים האפשריים.

פיתוח ארגוני

גיבוש נהלי עבודה, ייעול תהליכי עבודה

תהליכי עבודה ארגוניים יוצרים אחידות בתרבות הארגונית ובעבודה השוטפת. מדובר בשלב משמעותי שעתיד להוות קפיצת מדרגה עבור ארגונים קטנים המתכננים לצמוח ולגדול בעתיד ומכאן חשיבותו. גיבוש הנהלים תואם את החזון הארגון, תומך באסטרטגיה ובמטרות הארגוניות ומתכתב עם התרבות הארגונית שמנסה ההנהלה להטמיע בקרב העובדים.
ייעול תהליכי העבודה הינו חלק בלתי נפרד מההתנהלות היומיומית של הארגון. ארגון שלא מחדש ולא "ממציא את עצמו מחדש" למעשה צועד לאחור, לכן עלינו תמיד להיות עם יד על הדופק ולבחון היכן ניתן לחדש, איך ניתן לייעל את תהליכי העבודה וכיצד נוכל להפוך את הארגון לאפקטיבי ויעיל יותר.

תהליכי מש"א

משוב והערכת עובדים, מוטיבציית עובדים, תקשורת פנים- ארגונית

בעידן שבו ישנה הכרה בחשיבותו של ההון האנושי כחלק אינטגרלי בארגון, מחלקת משאבי- האנוש בארגון תופסת נפח מרכזי בפעילות הארגונית. צוות היועצים של H.G.C מלווה ותומך במנהל/ת מש"א והמחלקה כולה במטרה לסייע להטמיע תהליכים ונהלים שיעזרו לה לבצע את עבודתה נאמנה.
אנו מציעים תמיכה וליווי בכל הקשור לשימור העובדים בארגון: מתהליכי משוב והערכת עובדים חדשניים ועד שימור והעלאת המוטיבציה בקרב העובדים.