טיפים לבחירת חברת ייעוץ אסטרטגי

רוצים לבחור חברת ייעוץ אסטרטגי? עליכם לקחת בחשבון כי יש היצע רחב מאוד בשוק. המשמעות היא שתוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו לא תדעו במי לבחור. לצד חברות מעולות ומנוסות, תוכלו למצוא גם חברות באיכות ירודה שלא יסייעו לעסק שלכם. מהסיבה הזאת מוטב כי תדעו איך לבחור את החברה הנכונה. חברה שתהפוך את הייעוץ האסטרטגי לנקודה החזקה ביותר בעסק שלכם. לעיתים זה מה שיספק לכם את היתרון אל מול המתחרים שלכם – יתרון שלא ניתן להטיל בו דופי. הטיפים הבאים יסייעו לכם לדעת איך תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה לעסק. קחו בחשבון כי מה שנכון לאחרים הוא לא בהכרח יהיה נכון עבורכם, וזה רלוונטי גם לצד השני לכן לפני פנייה על חברה מקצועית בשביל אסטרטגיה שיווקית ועסקית חשוב לדעת מספר דברים חשובים.

תשאלו מה החברה מציעה לכם

כל חברת ייעוץ אסטרטגי מציעה חבילה שהיא מעט שונה, ולכן יהיה עליכם להבין מה אתם מקבלים. תשאלו את החברה מה היא מציעה לכם עוד לפני שאתם סוגרים איתה. כך תוכלו להבין מה שונה בהצעה שלה מבין ההצעות האחרות. אם לא תדעו מראש מה החברה מציעה לכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם עושים בחירה לא נכונה. אל תצאו מנקודת הנחה כי כל החברות מספקות לכם בדיוק את אותו הדבר. לעיתים ההבדל בין הצעה של חברה אחת לחברה אחרת הוא הבדל גדול.

בקשו שמות של עסקים או חברות

אל תסמכו על ההבטחות שהחברה זורקת לאוויר, כי במבחן התוצאה המצב עשוי להיות שונה בתכלית. איך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים בחירה נכונה? תבקשו מכל חברת ייעוץ אסטרטגי לקבל רשימה של לקוחות שאותם היא מייצגת. כך תוכלו לשמוע ממקור ראשון על השירות ועל האפקטיביות של החברה מולה תתחילו לעבוד. רק בדרך הזאת תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים הצעה שתהיה רלוונטית עבורכם.

תבחנו את רמת השירות של החברה

מה קורה כאשר תצטרכו לקבל מענה על שאלה כזאת או אחרת? רמת השירות של החברה חייבת להיות באיכות גבוהה כדי שתוכלו לקבל מענה לכל שאלה. אם לא תקבלו מענה לכל השאלות שלכם, לא בטוח שתעשו בחירה נכונה בזמן אמת. לכן מראש תצטרכו לוודא כי אתם בוחרים בחברה עם שירות איכותי. תשתדלו שלא תביאו את עצמכם למצב שבו תהיו עם הגב לקיר. אם אתם בספק לגבי רמת השירות של החברה, תנסו לבחון אפשרויות אחרות. יש לא מעט חברות המציעות רמת שירות כזאת או אחרת.

תשאלו מה דורש מכם התהליך

אתם לא רוצים להביא את עצמכם למצב שבו אתם עובדים קשה? תוכלו לשאול את החברה מראש מה התהליך דורש מכם. לכל חברה כמו שכבר הבנתם יהיו את הדרישות שלה, אחרת לא תוכלו להשיג את מבוקשכם. אם לא יהיה שיתוף פעולה פורה בניכם לבין החברה, אתם לא תמצאו את עצמכם מצליחים. לעיתים המרחק בין הצלחה לבין כישלון הוא מרחק קצר. אתם תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מצליחים עם מינימום מאמץ. תזכרו כי יש לכם עוד עבודה לבצע בנוסף לכל מה שהחברה תדרוש מכם.

תבקשו לשמוע סיפורי הצלחה

כל חברה שרוצה לבצע ייעוץ אסטרטגי צריכה להגיע עם כמה סיפורי הצלחה מסחררים. תבקשו מהחברה שבה אתם בוחרים שתספר לכם את סיפורי ההצלחה שלה. כך תוכלו לדעת פחות או יותר למה אתם צריכים לשאוף. אם לחברה אין סיפורי הצלחה מסחררים, זה בהחלט אמור להדליק לכם נורה אדומה. אל תבחרו בחברה שלא תספר לכם סיפורים מרשימים כי זה מה שיכול לעשות את ההבדל. ההבדל בין הצלחה מסחררת מצד אחד, לבין כישלון צורם מהצד השני.

תבחרו בחברה שאינכם מחויבים לה

לא מעט חברות המציעות ייעוץ אסטרטגי ינסו להחתים אתכם על חוזים ארוכי טווח. עליכם לקחת בחשבון כי את הפירות על כל העבודה הקשה אתם תתחילו לקצור רק בעוד מספר שבועות או חודשים. לכן אל תסכימו לעולם להתחייב לחברה שגורמת לכם לחתום איתה על הסכם ארוך טווח. תחתמו על הסכם שתוכלו לצאת ממנו מתי שאתם בוחרים לנכון. בטח אם אתם לא מצליחים להשיג תועלת מהשירות שאותו אתם מקבלים. הרי לא תמיד אתם והחברה תשדרו בדיוק על אותו גל.

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים