תכירו את ISRAEL CRM חברת הטעמת המערכות מבית קבוצת H.G.C

הסיפור של חברת ISRAEL CRM מתחיל עוד בשנת 2016 כאשר התחלנו בחברת H.G.C (כיום קבוצת H.G.C ) להעניק שירותי הטעמת מערכות CRM לארגונים כחלק מהשירות של אימון והדרכת מכירות.
היכולת שלנו כחברת יעוץ אסטרטגי וארגוני הובילו אותנו להבנה מלאה יותר של תהליך הטעמת מערכות CRM ובעזרת שילוב של יעוץ ארגוני הצלחנו להשיג תוצאות טובות בהטמעת מערכות וקליטת תהליכים בארגונים. אז מהי חברת ISRAEL CRM ומה היא יכולה להעניק לארגונים? בדיוק בשביל זה אנחנו כותבים לכם.

מהי ISRAEL CRM?

ISRAEL-CRM הינה חברת יעוץ טכנולוגית אשר מעניקה שירותי יעוץ לחברות וארגונים בתחומי הטמעת מערכות CRM וניהול פרויקטים ארגונים. ISRAEL-CRM הוקמה במטרה לתת לארגונים פתרון מקצועי וטכנולוגי לצורך הניהול השוטף של הפעילות העסקית החל מבחירת מערכת CRM, אפיון וניהול פרויקטים, מרכזיות טלפוניות וכמובן סיוע בהתאמת הצרכים הטכנולוגים של הארגון ליעדים ולאסטרטגיה שלו.

איזה שירותים ISRAEL CRM מציעה?

ISRAEL-CRM מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים ומספקת להם פתרונות טכנולוגים רחבי היקף שיעניקו לארגון את הכלים שהוא צריך על מנת להתפתח ולהתקדם בעולם תחרותי. ISRAEL CRM מציעה את השירותים הבאים:

השיתוף פעולה בין חברת H.G.C ל-ISRARL CRM מעניק ללקוח את הכלים הארגונים שחברת H.G.C יודעת לספק והכלים הטכנולוגים שחברת ISRAEL CRM יודעת להעניק.

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים